Uføretrygdet psykotiker

 Selv om jeg er uføretrygdet betyr ikke det at jeg ikke jobber om dagene. Mye av min tid går med på en stadig utvikling av min kunnskapsbase, samt et forsøk på å opprettholde en viss oversikt over hva som foregår på den blå planeten. I tillegg driver jeg et kreativt arbeid i form av en spesialisert forskning innenfor bevissthet og intelligensutvikling.

 Dette blir oppfattet av psykiatrien som symptomer på min schizofreni diagnose, og de påstår at jeg driver et kvasivitenskapelig arbeid som en del av min kronisk psykotiske tilstand. Hva dette arbeidet innebærer er bla utformingen av en verdensmodell som inkluderer elementer som vil være vanskelig for folk flest å oppfatte som en del av realiteten. Som eksempel kan jeg nevne 9/11 - 2001, hvor jeg (og mange andre) mener den offisielle forklaringen ikke henger på greip. Uansett hva sannheten er vedrørende den tragiske dagen for 20 år siden, er ikke mine spekulasjoner resultat av psykisk sykdom.

 Den spesialiserte forskningen jeg (sammen 4 andre personer) driver er av en utradisjonell karakter, og er utfordrende å skulle adekvat beskrive, da mye er basert på egendefinerte termer og konsepter som beveger seg innenfor områder som det menneskelige sinn, av naturlige årsaker, er beskyttet fra å skulle kunne få innsikt i. Jeg forsøker å utarbeide en "tanketeknologisk forskningsteori" som beskriver hva dette forskningsarbeidet innebærer, og hvorfor det påvirker den menneskelige psyke slik det tilsynelatende gjør.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Åpenbare cannabis psykoser

Den initiale potensial tilstand